Konto/inloggning

Har du funderingar kring Travis konton eller problem med att logga in, kika på de vanligaste frågorna och svaren här för att få snabb hjälp.

Ring vår support
+46 (0)8 555 213 16


Jag får ingen inloggningslänk till min email?! 

Har du kollat skräpposten och dubbelkollat att du har skrivit in rätt emailadress i appen? 

Jag försöker logga in på en annan mobil men det går inte?! 

Tänk på att du måste trycka på länken som är skickat till din email i samma mobil som du vill logga in på. 

Länken jag får till min email funkar inte?! 

Trycker du på länken i mailet i samma mobilenhet som du vill logga in på? Har du fortfarande själva inloggningssidan i Travis uppe? Kontakta våran support om du har fortsatt problem. Det gör enklast genom att gå in på kontakta support i menyn i appen. 

Jag vill byta min emailadress, kan jag göra det? 

Om du inte har någon biljett på ditt nuvarande konto eller någon köphistorik du vill spara, kan du radera kontot och starta ett nytt konto med en ny emailadress. Har du saker på kontot du vill spara hör av dig till våran kundsupport så hjälper dom dig. 

Where do I change the language in the app? 

At the bottom of the menu in the app it says "app-inställningar". Click that one and you will be sent to where you can change the language. 

 

Ring vår support
+46 (0)8 555 213 16