- Hem / Frågor och svar / FAQ - Betalning
Betalning
Har du problem att lägga till kort eller betala med Swish i Travis? Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren.
Ring vår support
+46 (0)8 555 213 16
Jag kan inte betala med kort?!
Det kan vara ett tillfälligt problem. Prova att starta om appen. Funkar det fortfarande inte, använd istället Swish om du har möjlighet.
Jag kan inte betala med Swish?!
Prova en gång till, funkar det fortsatt inte prova att betala med kort om du har möjlighet. Det kan vara ett tillfälligt problem.
Jag kan inte lägga till mitt American Express?
Vi accepterar inte American Express.
Jag kan inte göra några köp i appen varken med Swish eller kort.
Ring våran support. Det gör du enklast genom att gå in på kontakta support i menyn i appen.
Var hittar jag mina tidigare köp och kvitton?
Klicka på köphistorik i menyn i appen så kommer alla dina tidigare köp upp. Du kan också välja att dela ett kvitto från ett köp till andra appar.